نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار با اشاره به اینکه در بحث دستمزد یکی از موارد مهم بحث مسکن و درمان است که دولت باید مشکلات را حل کند گفت:تولید با ظرفیت کامل فعالیت ندارد. بنگاه های تولیدی درآمدی نداشته باشند نمی توانند پرداختی به کارگر بدهند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه برای ساخت مسکن کارگران اراضی دولتی به طور رایگان ٩٩ ساله در اختیار کارگران قرار میگیرد، گفت: در کنار هر کارخانهای زمین داشته باشیم و کارگران آن کارخانه اعلام نیاز کنند براساس تفاهمات انجام شده این اراضی در اختیار کارفرماها برای ساخت مسکن کارگران قرار داده میشود.


