شواهد بیانگر آن است که دولت در تخصیص ارز به شرکتهای مونتاژکار با دست باز عمل میکند اما وقتی نوبت به واردات میرسد کمبود ارز را بهانه میکند.
برخی خودروسازان در بخش خصوصی، منافع ملی را “دور” زدند! ازاعلام اسامی این شرکتها در این گزارش، خودداری کردیم تا “آبروی” آنها حفظ شود…


