این روزها، آنچه مردم را در بازار خودرو کلافه کرده، تنها جادههای شلوغ یا صفهای خرید نیست؛ بلکه پیچوخمهای غیرشفاف تصمیمگیری در شرکت مدیران خودرو است.
در سالی که گذشت، خودروسازان بخش خصوصی که عمدتاً به مونتاژ خودروهای چینی میپردازند، با رشد قابلتوجهی در تولید و فروش مواجه شدند؛ بر اساس گزارشها، بزرگترین شرکتهای خودروساز مونتاژی افزایش ۶٠ تا ١٢۴ درصدی در فروش خودروهای سواری را تجربه کردهاند؛ این موضوع نشان میدهد که استقبال از خودروهای مونتاژی در سال ١۴٠٣، بیشتر بوده است.
شرکتهای کرمان موتور، مدیران خودرو و بهمن طی یک هفته گذشته و همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای چندمین بار در سال جاری به بهانه افزایش هزینه های تولید، قیمت برخی محصولات خود را افزایش دادند.
برخی خودروسازان در بخش خصوصی، منافع ملی را “دور” زدند! ازاعلام اسامی این شرکتها در این گزارش، خودداری کردیم تا “آبروی” آنها حفظ شود…


